Monday, February 2, 2009

Kek Barbie Kain Kembang Bunga Ros


hari ahad tu p belajar decorate kek part 2...
tengok le hasilnya..
anda berminat?
mai la tempah kat kami.
harga boleh runding.
ini satu contoh je...
ada lagi contoh lain..
tapi minta maaf le, barbie ni da kena rasuk.
jadi antoo cina, tu yg tangan macam nak cekik org je tu.

5 comments:

ann said...

Cantik la yong, boleh tempah tapi anak pompuan lambat lagi la... besday

Eina said...

cantik yong...syabas!

My Blog said...

cam ner nak runding harga tu.. jauh ke .. i area kl

Yatie said...

lawa kek tu... ni decoreate pakai fondant ke buttercream???

u dok are mana????
yatie, www.sawanila.com

e_has said...

sori, lambat reply, lama da tak buka.
these are the answer to your question.
-alamat kat tmn seri andalas, klang.
-harga about rm80 le kalu mcm tu, tak termasuk hantaran.
-kek ni guna buttercream.